بسمه تعالی


مدیر محترم منطقه مخابرات استان جناب آقای

با سلام و درود

با توجه به مستندات موجود از قبیل ماده ۸۳ قانون الحاق ، بخشنامه های وزارت کار و آرای دیوان عدالت اداری ، کارگزاران مخابرات روستایی از نیروهای اصلی شرکت مخابرات ایران محسوب شده و به بدنه آن متصل شده اند لذا شایسته است که نوع تعامل کلی مخابرات با کارگزاران دستخوش تغییرات مثبت شده و با گشاده رویی و عاری از هر نوع نگاه فرزند خواندگی با آنها برخورد و تعامل شود تا این قشر روستایی بتوانند در آرامش کامل و یا حداقل نسبی مابقی خدمت خود در روستاها و یا هر جایی در صورت ارتقاء شغلی که شرکت صلاح ببیند را به خدمات رسانی خود ادامه بدهند تا با تهای شرکت همسو و همگام شده و در جهت پیشرفت و اعتلای شرکت اقدام نمایند هر چند هم که تا به امروز کارگزاران ثابت کرده اند که سنگرداران واقعی ارتباطات روستایی بوده اند و از هر هیچ کار و اقدامی در این زمینه کوتاهی نکرده اند .

پیرو تنظیم و اصلاح ، تصویب ، ابلاغ و امضاء قرارداد دائم ، لاجرم مسائلی بروز کرده و خواهند کرد که میبایست مورد توجه و اصلاح قرار بگیرند تا زمینه های کاری بصورت مستمر و با پشتکار جدی ایجاد شود و حال کارگزاران انتظار و درخواست دارند که شرکت مخابرات خواسته های زیر را به صورت ریشه ایی حل نماید تا کنتاکتها و تنشهایی از قبیل اعتراضات ، تجمعات و شکایات بروز نکند و به روابط فیمابین آسیب وارد نشود پس بهتر است که زمینه همکاری های متقابل تقویت و حفظ شود .

اهم خواسته های کارگزاران به شرح زیر است :

۱ . اجرای طرح طبقه بندی مشاغل مصوب که رای آن در دیوان عدالت اداری صادر و بخشنامه آن هم توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صادر و ابلاغ شده است و در ماده ۸ قرارداد هم به صراحت بدان اشاره شده است .

۲ . صدور حکم کارگزینی که پیش زمینه آن امضاء قرارداد دائم بوده است و قرارداد هم که توسط کارگزاران امضاء شده است .

۳ . صدور کارت شناسایی تا رابطه کاری و هویت کارگزاران برای همگان و تمامی نهادها محرز بشود .

۴ . بروز رسانی بیمه کارگزاران در صورت وجود خلاهای بیمه ایی

۵ . تهیه و تحویل وسایل ابزار کار جهت انجام امورات محوله

۶ . پرداخت معوقات بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل ( گروه ۶ ) از سال ۸۸ تا اکنون بدون اینکه کارگزاران در این خصوص شکایاتی را علیه شرکت مخابرات ایران در هیئتهای حل اختلاف مطرح نمایند و جهت دریافت معوقات احکام قطعی را بگیرند و قبل از اینکه از این منظر مشکلی برای حسابهای مخابرات در استانها ایجاد شود و جهت اطلاع هم باید گفت که این اتفاق قبلا نیز در یکی از دو تا استان مشاهده شده است .

لازم به ذکر است که کارگزاران آمادگی خود را جهت دریافت این معوقات بصورت تعاملی در بازه زمانی مورد توافق طرفین و با تعیین شرایطی اعلام میدارند .

۷ . اجرای طرح همسان سازی فرصتهای کاری با کارکنان رسمی ، به عنوان مثال اگر طبق بخشنامه ابلاغی از طرف مثلا هیئت دولت و یا استانداری به جهت وجود شرایطی خاص تغییری در روند کاری ایجاد شد کارگزاران از این قاعده مستثنی نگردند ، مثلا تعطیلی و یا کاهش ساعات کار اداری به سبب وجود شرایط جوی و طبیعی و یا حوادث و اعیاد و مناسبتها از قبیل سرما ، گرما ، آلودگی هوا و .

۸ ۰ تحویل نسخه امضا شده قرارداد به کارگزاران در صورتی که تحویل داده نشده باشد .

بنابراین از شما مقام مسئول و محترم تقاضا داریم که در خصوص تحقق و اجرای خواسته های فوق دستور و اقدامات لازم را عنایت بفرمایید . ( اجرکم عندالله )


با تشکر و سپاس از حسن نظر و عنایت شما

کارگزاران مخابرات روستایی استان



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کارگزاران ,مخابرات ,شرکت ,قرارداد ,روستایی ,کاری ,مخابرات روستایی ,کارگزاران مخابرات ,شرکت مخابرات ,طبقه بندی ,بندی مشاغل ,کارگزاران مخابرات روستایی ,شرکت مخابرات ایران ,دیوان عدالت اداری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

moharyasen ل دیجی بیسیم - خرید بیسیم موتورلا تضمینی|خریدفروش برنج ایرانی در اصفهان ویستا پنجره کپشن Tricia TKD Sport | تکواندو اسپرت بنام پروردگار حي و توانا toorhend.parsablog.com